Ezeréves idegesíti a luxust

Az előző oszlopokban többször is beszéltünk a 'Millennials' jelenségről. Azok számára, akik nem követték őket, a Millennialok egyszerűen a mai fiatalok, akik új divatokkal és szokásokkal minden szektort felforgatnak. Beleértve az ingatlanpiacot. Arra a pontra, hogy számos országban, például Spanyolországban vagy Németországban, számos beavatkozást alkalmaztak annak érdekében, hogy a fiatal befektetők könnyebben elérhessék saját lakásfüggetlenségüket.

Nos, ha a „Z generációról” beszélünk, csak azokra az apró változásokra gondolunk, amelyeket a mai társadalom hajt végre, akkor tévedünk. Valójában az ingatlanok kulcsfontosságú ágazata, a luxus, éppen a lakosság ezen új szelete miatt volt folyamatban és folytatódik. Egyre meghatározóbb a társadalmi, de a gazdasági evolúciós folyamatokban is. Esetünkben a mai oszlopban megpróbáljuk elemezni az Egyesült Államok helyzetét a luxus ingatlanokkal kapcsolatban.
Tehát, ha készen áll, elkezdhetjük!

Feltételezzük, hogy még a luxus is fontos változásokon ment keresztül. Először is az árak szempontjából. A luxusszegmens valójában egyes országokban gazdasági összeomlásokban valós összeomlásokat tapasztalt. Másokban az ingatlanok piaci elérhetőségének csökkenése. Nyilvánvaló hatás, a tégla szélsőséges leértékelésének elkerülése érdekében. Ezért, ha a pandémiás vészhelyzet olyan oszlopot is elért, mint a luxus, akkor nem lepődik meg, ha a változást nagyrészt az ezredfordulók vezérelték. Lássuk az adatokat.
Ha az ezredfordulók korábban a bérleti szerződések aláírását részesítették előnyben, akkor most Amerikában ők képviselik a luxusingatlanok vásárlóinak 38% -át. Szó szerint széttörik egy ősötletet. Azt, amelyet a fiatalok, de több felnőtt is előszeretettel vásárol először alacsony áron, majd csak akkor gazdagítja és módosítja, ha erős gazdasági stabilitást értek el.
De nézzük meg együtt, hogy melyek a legnépszerűbb helyek a fiatal befektetők számára. Először a napos Kalifornia, majd Florida.

Két természeti szépségükről ismert terület, de számos olyan városrész és város is jelen van, ahol a megélhetési költségek nagyon magasak. Úgy tűnik azonban, hogy ez nem jelent problémát a fiatalok számára. Ezenkívül a tudósok további érdemeket emeltek ki a Millennials számára. Ez a legképzettebb generáció, a jelenlegi gazdasági jólétnek köszönhetően (a válság ellenére). Az ingyenes oktatás lehetősége, de az amerikai gondolkodásmód is, hogy kicsi kortól kezdve befektetnek gyermekeik jövőbeli főiskoláiba, egy olyan generáció születéséhez vezetett, amely tudatában van képességeinek. És mindenekelőtt arra vágyik, hogy a lehető leghamarabb független legyen.

Emlékeztetünk arra is, hogy az ezredfordulók körülbelül 72 millió amerikai, az egyik legnagyobb népességcsoport, akik a munka és az alkudozás világába készülnek elmerülni. Hogyan alakul a helyzet? Várakozás közben hagyjuk Önt ezzel a pozitív üzenettel, amelyet a fiatal srácok küldtek nekünk, akik csak kis nagy lépésekkel, luxus ingatlanokban tanulnak növekedni! Amíg vár, hogy többet megtudjon, továbbra is kövessen minket portáljainkon!

Kapcsolódó hozzászólások

Keresés a Realigro-ban

 

    Számla Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preferenciák

      A Realigro oldalának jobb használhatósága érdekében állítsd be nyelved, pénznemed, mértékegységed!

      Beállítom most Ne mutassa újra
    BB