Kínálat és kereslet a kiskereskedelemben: a változások

A kiskereskedelmi szegmens nagyon erős változáson megy keresztül. Mind a kereslet, mind a kínálat oldalán. Európa-szerte nehézségek vannak és lesznek is. De ez nem a lényeg. A változások elsősorban az úgynevezett „bevásárló utcák” körüli területeket érintik. De a helyzet pontosabb képének eldöntése érdekében úgy döntöttünk, hogy jobban összpontosítunk erre a témára. Tehát a szakértők által beszámolt tanulmányok részletes elemzése után felvázoljuk az ágazathoz kapcsolódó változásokat.
Kezdjük a legnépszerűbb kérdés megválaszolásával. Milyen következményekkel jár a legkeresettebb bevásárló utcák melletti kiskereskedelem?

Mindenekelőtt három utat kell megkülönböztetni: a tömeges piac, a luxus és a megfizethető út.
Az első esetben változatos vízgyűjtő területről beszélünk. Ami azt jelenti, hogy ugyanakkor magas szinten kell tartani az ingatlan rendelkezésre állását a meglévő struktúrák keresletének korlátozása érdekében. És bizonyos esetekben kibővíteni őket. Ezért feltételezzük, hogy az ajánlat növekszik.
A második esetben azonban, amint köztudott, beszélünk egy érinthetetlen szegmensről. A luxus bevásárló utcákkal kapcsolatos kiskereskedelem valószínűleg változatlan marad. Az elit ügyfelek nem fognak hiányozni, mivel ez a szegmens az egyes országok eladási volumenének 80% -át teszi ki.

Az utolsó kategóriát viszont a legkevésbé elemezték. A legkevésbé nyilvánvaló. Beszélnek a niche márkák által elfoglalt bevásárló utcákról, amelyek mint ilyenek rendkívül érzékenyek a változásokra.
Röviden: változások lesznek, de milyen mértékben? A fő probléma a dimenziós szemponttal kapcsolatos. A fontos felület működési helyének üzemeltetésével kapcsolatos rögzített költségek magasabbak, mint a szokásos költségek. A megoldás az online mozgalom lesz, amely az offline (és ezért az ingatlan) világát érinti.
Valójában nem zárható ki sok vállalkozás teljes bezárása. A kiskereskedelem szempontjából nem lehet többé-kevésbé akut válságot megtalálni a különféle európai és nem európai országok között. Ennek oka az, hogy a márkák - különösen a legismertebbek - terjesztése meglehetősen homogén módon kiterjed a határokon átnyúlóan.
Összegezve, feltételezhető, hogy a megfizethető ár és a tömeg erőteljesebben változik (ez utóbbit nehéz megfejteni, figyelembe véve a kereslet méretét).

Remélhetőleg ez a kritikus időszak a lehető leghatékonyabb lesz az ingatlanpiacra (a kiskereskedelmi szegmenst is figyelembe véve). Jelenleg a normál visszatérés várható, sőt fokozatosan is.
A Realigro-nál továbbra is folyamatosan frissítjük olvasóinkat, hogy az ingatlanokat ne csak a bérleti piacon, hanem a lakáscélú eladásokon is elemezzük. Ugyanakkor az ingatlan látszólag másodlagos szempontjai vonatkozásában is, amelyek azonban, mint láttuk, az egész társadalom fókuszpontját jelentik.

Keresés a Realigro-ban

 

    Számla Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preferenciák

      A Realigro oldalának jobb használhatósága érdekében állítsd be nyelved, pénznemed, mértékegységed!

      Beállítom most Ne mutassa újra
    BB