A Millennials a legnehezebb ügyfelek: ezért

Az évek során, ahogy tudjuk, az emberi szükségletek a társadalommal párhuzamosan fejlődtek ki. Minden területen, minden szektorban, mindannyiunk szokásai radikálisan megváltoztak, gyakran megváltoztak a referencia korcsoportok szerint.

Egy családi embernek szüksége lesz egy ingatlan kiválasztásakor egy nagy vagyontárgyra, talán az iskolai épületek vagy a gyermekeknek megfelelő szabadidős létesítmények közelében. Számos olyan tulajdonság fog megjelenni, amelyek felkeltik az idősek figyelmét, akik nyugodtan töltik nyugdíjas éveiket, és olyan tulajdonságokat választanak, amelyek nem túl nagyok, de kényelmesek és funkcionálisak.

Az a zenekar, amelyet még nem említettünk, az az, amelyik az egész ingatlanszektort válságba helyezi: ez az évezredek. A közelmúltban beléptünk a szektorba, és pontosan azért alakulnak ki, mert a korábban említett egyéb kategóriák tekintetében kifejezik sajátos igényeiket.

A felmérést egyes iparági szakemberek, amerikaiak végezték, és az eredmények az alábbiak voltak. Az évezredek az ún. Lovaglás rendelésére és visszavonására, valamint az étkezések telefonon történő szállítására szolgálnak, mivel nem szoktak a hosszú távú szerződések aláírására, nyilvánvaló okok miatt nem érzékelik személyes kötelezettségüket, amikor azok ingatlanközvetítővel.

Az a hozzáállás, hogy bár lényegtelennek tűnik, valójában nagymértékben befolyásolja a kapcsolatokat és mindenekelőtt a megközelítést, amely a hipotetikus beszélgetőpartner vagy maga az ügynök felé irányul.

Az alapvető probléma abban rejlik, hogy ezt a célpiacot nem lehet figyelembe venni, mivel ez nem közömbös sáv. Valójában az ingatlanszektor mintegy 35% -át a keresleti oldal foglalja el, a fiatal befektetők. A tisztán numerikus értéken kívül a statisztikák azt mutatják, hogy egy ezeréves vásárlóerő egyértelműen magasabb, mint egy hasonló tartományba tartozó valószínű versenyző.

Amint azt Kelman, egy szakértő, aki ezt az elemzést az első személyben végezte, „” „Meg kell találni a helyes utat ahhoz, hogy az ingatlan-ajánlat szolgáltatást hozzáigazítsuk az igény szerinti világhoz, amelyben jelenleg élünk. Teljesen digitális skálán jelentették. Most tehát elsődleges fontosságú, hogy az ügynököket különböző csapatokban megszervezzék, és képesek legyenek konzultatív megközelítést kialakítani a hozzáférhetőség kihívásaira, ami alapvető fontosságú az olyan sok hazai vásárló számára, akik minden ügyfelet formálnak. "

Ezért egy szép kihívás, amely egyesíti a készségeket a sürgős szükségességgel, hogy a lehető legközelebb legyen az egyre szélesebb körű szegmensben, és egyúttal egyre fejlődőbb új igényekhez.

Még nem ismert, hogy ezek a hajlamok hogyan változhatnak tovább. A fontos dolog, hogy sikeres legyen, hogy képes legyen előre látni a változásokat, és mindenekelőtt a lehető legjobban csillapítani őket. Ahhoz, hogy többet fedezzünk fel, csak arra kell várnunk az időt, hogy eljussunk, és megértsük, hogyan és milyen mértékben változnak a piaci trendek egy új szegmens miatt, amely az egész tégla világot elmozdítja!

Keresés a Realigro-ban

 

    Számla Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Preferenciák

      A Realigro oldalának jobb használhatósága érdekében állítsd be nyelved, pénznemed, mértékegységed!

      Beállítom most Ne mutassa újra
    BB