Tulajdonságok megválasztása: mivel a helyszín annyira érinti az időseket
Egy ingatlan elhelyezkedése általában úgy tűnik, hogy két fő lehetősége van: válassza ki a város legaktívabb és központi területeit, vagy a perifériákat. Ellenkező esetben, a hely természetére hivatkozva, a potenciális befektetők a közelség alapján orientálják döntéseiket - a tengertől vagy a hegytől való távolságot.
A fő közgazdászok által közölt felmérések szerint azonban az ingatlan helyzete alapvető fontosságú, az idősek számára, akik ingatlant vásárolnak, vagy második lakóhelyként vagy végleges helyként nyugdíjas éveiket töltik.
De mi a számuk korlátozott erre a kiválasztásra?
Beszélgetés történik a befektetők 56% -áról, akik a helymeghatározás alapján irányítják választásukat. Ezen eleme mellett, amely minden bizonnyal alapvető fontosságú, egy másik kritériumot is azonosítunk: a hozzáférhetőséggel kapcsolatos kritériumot. Valójában lényeges tényezőnek tűnik a korábban említett döntések alapja. Az ingatlanpiac elsősorban attól függ, hogy a befektetők saját befektetési tőkéjük révén képesek-e hozzá férni. Ehhez a koncepcióhoz szorosan kapcsolódik az árkar.
Az idős vásárlók célja általában valóban széles körű pénzügyi - pénzügyi hozzáférhetőséggel rendelkezik, így garantálva a tőke viszonylag gyors megtérülését, és nem kevésbé fontos az egyre növekvő igények szűkítése.
Ebben a nyilvánvalóan világos keretben célszerű azonosítani azokat az attitűdöket, amelyek a jövőbeni befektetőket választják és vásárolják meg álmaik otthonát, így az elemzésük hasznos lehet a fejlesztők számára.
Meghatározott, hogy a harmadik korszak, a "növekvő" piac ", mivel egyre nehezebb megérteni a vezető vevők szokásait.
Míg a Millennials számára könnyebb megérteni a hajlamukat, tekintve, hogy sokan múlik a pillanat trendjeitől, az idősek számára a helyzet diametrálisan ellentétes.
Az új valójában azok a lehetőségek és kényelmek, amelyeket kifejezetten ennek a korcsoportnak az életkörülményeinek javítására hoztak létre, amelyek úgy tűnik, hogy új életet teremtenek.
Valójában, ha korábban a csendesebb, általában szennyezett és rendkívül természeti területek a magas rangú befektetők körében voltak, most a lokalizáció a kulturálisan aktív területekre koncentrálódott, és a fiatalokkal is zsúfolt.
A terület elemzésében és a választandó lehetséges tulajdonságokban már nincs ugyanaz a kognitív lehetőség, mivel a célpiac igényei fejlődtek.
Jelentős segítséget képviselnek a helyi intézmények, amelyek szóvivők lehetnek, és a vásárlók érdekeit csatornázhatják, így a kereslet egyre homogénebbé válik annak érdekében, hogy az ingatlanok figyelmesebbek legyenek és a befektetők igényeinek megfeleljenek.
A gazdálkodás változatossága és kapacitása tehát egy olyan terület alapja, amely lehetővé teszi az ingatlan tulajdonosok számára, hogy megtalálják a tökéletes keresletet az egyre változatosabb kínálat számára.
A fő közgazdászok által közölt felmérések szerint azonban az ingatlan helyzete alapvető fontosságú, az idősek számára, akik ingatlant vásárolnak, vagy második lakóhelyként vagy végleges helyként nyugdíjas éveiket töltik.
De mi a számuk korlátozott erre a kiválasztásra?
Beszélgetés történik a befektetők 56% -áról, akik a helymeghatározás alapján irányítják választásukat. Ezen eleme mellett, amely minden bizonnyal alapvető fontosságú, egy másik kritériumot is azonosítunk: a hozzáférhetőséggel kapcsolatos kritériumot. Valójában lényeges tényezőnek tűnik a korábban említett döntések alapja. Az ingatlanpiac elsősorban attól függ, hogy a befektetők saját befektetési tőkéjük révén képesek-e hozzá férni. Ehhez a koncepcióhoz szorosan kapcsolódik az árkar.
Az idős vásárlók célja általában valóban széles körű pénzügyi - pénzügyi hozzáférhetőséggel rendelkezik, így garantálva a tőke viszonylag gyors megtérülését, és nem kevésbé fontos az egyre növekvő igények szűkítése.
Ebben a nyilvánvalóan világos keretben célszerű azonosítani azokat az attitűdöket, amelyek a jövőbeni befektetőket választják és vásárolják meg álmaik otthonát, így az elemzésük hasznos lehet a fejlesztők számára.
Meghatározott, hogy a harmadik korszak, a "növekvő" piac ", mivel egyre nehezebb megérteni a vezető vevők szokásait.
Míg a Millennials számára könnyebb megérteni a hajlamukat, tekintve, hogy sokan múlik a pillanat trendjeitől, az idősek számára a helyzet diametrálisan ellentétes.
Az új valójában azok a lehetőségek és kényelmek, amelyeket kifejezetten ennek a korcsoportnak az életkörülményeinek javítására hoztak létre, amelyek úgy tűnik, hogy új életet teremtenek.
Valójában, ha korábban a csendesebb, általában szennyezett és rendkívül természeti területek a magas rangú befektetők körében voltak, most a lokalizáció a kulturálisan aktív területekre koncentrálódott, és a fiatalokkal is zsúfolt.
A terület elemzésében és a választandó lehetséges tulajdonságokban már nincs ugyanaz a kognitív lehetőség, mivel a célpiac igényei fejlődtek.
Jelentős segítséget képviselnek a helyi intézmények, amelyek szóvivők lehetnek, és a vásárlók érdekeit csatornázhatják, így a kereslet egyre homogénebbé válik annak érdekében, hogy az ingatlanok figyelmesebbek legyenek és a befektetők igényeinek megfeleljenek.
A gazdálkodás változatossága és kapacitása tehát egy olyan terület alapja, amely lehetővé teszi az ingatlan tulajdonosok számára, hogy megtalálják a tökéletes keresletet az egyre változatosabb kínálat számára.