A vásárlók túl sok időt vesz igénybe egy ház megvásárlásához - ez az ingatlanpiacon történik
Függetlenül attól, hogy az emberek határozottan határozatlanok vagy állandóan határozatlanok, vitathatatlan tény van: az új ingatlanok vásárlói 124 órát vesznek igénybe, hogy megtalálják álmai otthonukat és megvásárolják. A 2000 potenciális vásárló mintáján alapuló elemzés alapján megállapították, hogy több mint 10 napra van szükség az értékesítési szerződés aláírása előtt.
De mire függ ez a szinte drámai növekedés a vásárlás előtti fázis és a tényleges vásárlás között?
Általában ez egy attitűd, amely az alapvető bizonytalanságból ered. Talán azok a nemzetek, amelyekben ez a jelenség koncentrálódnak, nem garantálják az átláthatóság szintjét, amely lehetővé teszi a befektetők számára, hogy ezt a lépést teljes nyugalomban és nyugalomban hajtsák végre.
Hogyan kezelhetik az eladók ezt a helyzetet? És mindenekelőtt, mi lehetne a megoldás, hogy lehetővé tegye számukra, hogy szétválasszák saját igényeiket, hogy elkerüljék ezeket az elakadt fázisokat?
A kereslet és a kínálat gyorsabb találkozásának elősegítése érdekében a lehető legtöbb részletet be kell illeszteni a hirdetésébe, annak érdekében, hogy garantálható legyen egy átfogó nézet, amely világos és könnyen érthető képet hozhat minden jövőbeli otthoni tulajdonos számára.
A statisztikai felmérések szerint mindenekelőtt az új Millennialok, amelyekről tudjuk, dominálnak az ingatlanpiac globális jelenlétében, azon részletekre támaszkodnak, amelyek rendkívül megkülönböztethetőek lehetnek az ingatlan kiválasztásában és kiválasztásában.
Mielőtt egy ingatlant választanának, a 21 és 29 év közötti vásárlók sok időt fordítanak az ingatlan minden részletének részletes elemzésére a vásárlás előtti szakaszban. A 30-39 éves férfiak portfólióját kevésbé használják, talán éppen az életkor, de a munkaköri és / vagy családi szférára korlátozott felelősségi körök miatt.
A korábban közölt felmérés szerint hasznosabb lenne, ha a vevők, és gyorsabban az eladók számára, hogy több időt töltsenek a prioritáson az ingatlan adataira, nem pedig a fizikai látogatásra, ha már elején nem minden jelen vannak a szükséges feltételeket, amelyek kielégítő képet adnak a szóban forgó házról.
Jól fogod érteni, hogy minden kulcs kulcsa az ötletek betartásának és az álmaink házában való konkretizálásának körülményei körül mozog.
A globális válság által kiváltott világszerte bizonytalan gazdasági helyzet arra ösztönözte a világ minden tájáról érkező vásárlókat, hogy kritikusabb szellemben válasszák ki azokat a tulajdonságokat, amelyek hipotetikusan kielégíthetik igényeiket.
Indoklása, hogy a híres 124 órás idő, amit választani lehetett, nem az ingatlanpiac válságának tünete, vagy az eladók azon képessége, hogy tökéletesen kapcsolódjanak a keresleti oldalhoz. De mindez a jövőbeli vásárlók portfólióiban lévő erős „érettségből” származik, ami egy ilyen fontos lépés meghozatala előtt meg akarja győződni arról, hogy minden megfelelő hitelesítő adata van.
De mire függ ez a szinte drámai növekedés a vásárlás előtti fázis és a tényleges vásárlás között?
Általában ez egy attitűd, amely az alapvető bizonytalanságból ered. Talán azok a nemzetek, amelyekben ez a jelenség koncentrálódnak, nem garantálják az átláthatóság szintjét, amely lehetővé teszi a befektetők számára, hogy ezt a lépést teljes nyugalomban és nyugalomban hajtsák végre.
Hogyan kezelhetik az eladók ezt a helyzetet? És mindenekelőtt, mi lehetne a megoldás, hogy lehetővé tegye számukra, hogy szétválasszák saját igényeiket, hogy elkerüljék ezeket az elakadt fázisokat?
A kereslet és a kínálat gyorsabb találkozásának elősegítése érdekében a lehető legtöbb részletet be kell illeszteni a hirdetésébe, annak érdekében, hogy garantálható legyen egy átfogó nézet, amely világos és könnyen érthető képet hozhat minden jövőbeli otthoni tulajdonos számára.
A statisztikai felmérések szerint mindenekelőtt az új Millennialok, amelyekről tudjuk, dominálnak az ingatlanpiac globális jelenlétében, azon részletekre támaszkodnak, amelyek rendkívül megkülönböztethetőek lehetnek az ingatlan kiválasztásában és kiválasztásában.
Mielőtt egy ingatlant választanának, a 21 és 29 év közötti vásárlók sok időt fordítanak az ingatlan minden részletének részletes elemzésére a vásárlás előtti szakaszban. A 30-39 éves férfiak portfólióját kevésbé használják, talán éppen az életkor, de a munkaköri és / vagy családi szférára korlátozott felelősségi körök miatt.
A korábban közölt felmérés szerint hasznosabb lenne, ha a vevők, és gyorsabban az eladók számára, hogy több időt töltsenek a prioritáson az ingatlan adataira, nem pedig a fizikai látogatásra, ha már elején nem minden jelen vannak a szükséges feltételeket, amelyek kielégítő képet adnak a szóban forgó házról.
Jól fogod érteni, hogy minden kulcs kulcsa az ötletek betartásának és az álmaink házában való konkretizálásának körülményei körül mozog.
A globális válság által kiváltott világszerte bizonytalan gazdasági helyzet arra ösztönözte a világ minden tájáról érkező vásárlókat, hogy kritikusabb szellemben válasszák ki azokat a tulajdonságokat, amelyek hipotetikusan kielégíthetik igényeiket.
Indoklása, hogy a híres 124 órás idő, amit választani lehetett, nem az ingatlanpiac válságának tünete, vagy az eladók azon képessége, hogy tökéletesen kapcsolódjanak a keresleti oldalhoz. De mindez a jövőbeli vásárlók portfólióiban lévő erős „érettségből” származik, ami egy ilyen fontos lépés meghozatala előtt meg akarja győződni arról, hogy minden megfelelő hitelesítő adata van.