Barcelona és az ingatlanpiac: a város a „gazdagok számára” lesz
Ismeretes, hogy néhány különösen érdekes helyet soha nem érintenek a kritikus időszakok, mint a többi. Akár nyáron, akár télen, magas vagy alacsony szezonban, az aktív városok és különösen a befektetők keresője évente 365 nap. Gyakran előfordulhat azonban, hogy e nagy autonómiának köszönhetően a kínálati görbe egy jól meghatározott cél felé haladhat: a jövőbeni gazdagabb befektetők felé. Mindez Spanyolországban történik, éppen az egyik legszebb és legkedveltebb városban: Barcelona.
Tény, hogy 2019 első néhány hónapjában, az ingatlanpiacon, még egy ház sem volt kevesebb, mint 150 000 euró. Ez a részlet, amely nyilvánvalóan marginálisnak tűnik, a valóságban egy igazán jelentős változás tünete. A Barcelona Real Estate alakja megváltozik, alkalmazkodik a gazdagok új szegmentációjához.
Már 2018-ban Madridban, a fővárosban, a lakásárak jelentős növekedésével 16,4% -kal végződtek, ami nemzeti szinten is jó, 13% -kal többet mutatott.
A barcelonai főszereplő 2007-ben bekövetkezett összeomlása után 2014-ben Spanyolország új korszakot indított: egy pozitív trend, amely úgy tűnik, hogy elérte a történelmi csúcsokat. Az ebből a helyzetből adódó problémát az jelenti, hogy nincs nagy és változatos lakásállomány, amely képes kielégíteni a piac minden igényét, nyilvánvalóan szűkebb és pénzügyileg erősebb kör előnyben részesítése.
A kereslet vitathatatlan nyomása egyfajta „tölcsérhatást” okozott, ami drasztikusan csökkenti annak lehetőségét, hogy új ingatlanokat találjanak mind Barcelonában, mind Madridban. Indokolja, hogy az ingatlanok idővel demodévá váljanak, miközben a befektetők igényei a társadalom, a politika és a környező környezet következtében változnak és változnak.
Egy másik olyan terület, amely gazdasági szempontból a legjobban képviseli ezt a helyzetet, de mindenekelőtt az ingatlan, az úgynevezett „Diagonal Mar”, amely 2018-ban értékesített 12 000 euró négyzetméterenként. Nyilvánvalóan az ősi és luxus villákra és a minden kényelemmel felszerelt tetőtérre, valamint a csodálatos tengerre néző kilátásra utalunk.
Vannak azonban bizonyos szintű létesítmények, mint például szállodák, kongresszusi és kereskedelmi központok, nem is beszélve a múzeumokról és privát strandokról, amelyek minden évben vonzzák a turistákat a világ minden tájáról.
A tranzakciók azonban növekednek, az eladások 8% -kal nőttek 2017-hez képest. A spanyol tégla legnagyobb befektetői az olaszok, az amerikaiak és a németek.
Amit mondhatnánk, úgy tűnik, hogy a spanyol tégla arany lett!
Tény, hogy 2019 első néhány hónapjában, az ingatlanpiacon, még egy ház sem volt kevesebb, mint 150 000 euró. Ez a részlet, amely nyilvánvalóan marginálisnak tűnik, a valóságban egy igazán jelentős változás tünete. A Barcelona Real Estate alakja megváltozik, alkalmazkodik a gazdagok új szegmentációjához.
Már 2018-ban Madridban, a fővárosban, a lakásárak jelentős növekedésével 16,4% -kal végződtek, ami nemzeti szinten is jó, 13% -kal többet mutatott.
A barcelonai főszereplő 2007-ben bekövetkezett összeomlása után 2014-ben Spanyolország új korszakot indított: egy pozitív trend, amely úgy tűnik, hogy elérte a történelmi csúcsokat. Az ebből a helyzetből adódó problémát az jelenti, hogy nincs nagy és változatos lakásállomány, amely képes kielégíteni a piac minden igényét, nyilvánvalóan szűkebb és pénzügyileg erősebb kör előnyben részesítése.
A kereslet vitathatatlan nyomása egyfajta „tölcsérhatást” okozott, ami drasztikusan csökkenti annak lehetőségét, hogy új ingatlanokat találjanak mind Barcelonában, mind Madridban. Indokolja, hogy az ingatlanok idővel demodévá váljanak, miközben a befektetők igényei a társadalom, a politika és a környező környezet következtében változnak és változnak.
Egy másik olyan terület, amely gazdasági szempontból a legjobban képviseli ezt a helyzetet, de mindenekelőtt az ingatlan, az úgynevezett „Diagonal Mar”, amely 2018-ban értékesített 12 000 euró négyzetméterenként. Nyilvánvalóan az ősi és luxus villákra és a minden kényelemmel felszerelt tetőtérre, valamint a csodálatos tengerre néző kilátásra utalunk.
Vannak azonban bizonyos szintű létesítmények, mint például szállodák, kongresszusi és kereskedelmi központok, nem is beszélve a múzeumokról és privát strandokról, amelyek minden évben vonzzák a turistákat a világ minden tájáról.
A tranzakciók azonban növekednek, az eladások 8% -kal nőttek 2017-hez képest. A spanyol tégla legnagyobb befektetői az olaszok, az amerikaiak és a németek.
Amit mondhatnánk, úgy tűnik, hogy a spanyol tégla arany lett!